Författartips

Fördelarna med att vara hemma sjuk är väldigt, väldigt få, ja nästintill obefintliga om ni frågar mig. En liten positiv sak förde dock mina sjukdagar med sig. Jag orkade inte något annat än att sova och läsa och det sistnämnda ägnade jag mig en hel del åt mellan varven här hemma i soffan. Jag började med en bok som legat här hemma ett bra tag nu utan att bli läst, nämligen Livet efter dig av Jojo Moyes. Den klämde jag på några dagar och oj vilken bra bok sen! Boktips 001När den var utläst skickade jag sambon för att inhandla ytterligare en bok av samma författare. Han kom hem med Sista brevet från din älskade och so far so good är mitt betyg. Kul att ha hittat en bra författare som dessutom redan har kommit ut med en rad böcker att hugga tag i framöver. 

Foto: Hannarty 

3 reaktioner till “Författartips

  1. Har hittills klämt ett antal av hennes böcker och samtliga so far har hållit måttet enligt mig 🙂

    Gilla

Lämna en kommentar