Önsketrio – September

Halva september har redan passerat i ett kick och det är dags för en ny Önsketrio här på bloggen. Den här gången bultar mitt hjärta lite extra för ett par finheter från det blågula varuhuset samt en skoklack som försvann lika snabbt som den dök upp.Önsketrio - September1) För någon vecka sedan släppte IKEA kollektionen Sittning. Däribland återfinns dessa stilrena serveringsbestick. Väldigt fina (och prisvärda) om ni frågar mig. 

2) För en tid sedan köpte jag hem ett par krokar som var tänkta till vårt sovrum. Det blev dock tvärnit redan i farstun med den saken. Sambon tyckte nämligen att de var hemska och alldeles för kitchiga. Svägerskan blev däremot glad som fick krokarna och hängde upp dem i barnens rum. Bra förvisso men sökandet går vidare för min del och nu är jag lite inne på nåt i stil med den här. Undrar just om den kan tänkas bli godkänd. Magnus? 

3) Har haft span på dessa skor lite från och till. Var lite fundersam på klacken men så plötsligt insåg jag att jag nog faktiskt gillar den väldigt mycket. Tji fick jag däremot. Självklart är min storlek nu slutsåld just när jag bestämt mig för att slå till. Kan ju alltid hoppas på att det blir påfyllning i lagret snart för riktigt prisvärda var de ju dessutom. 

2 reaktioner till “Önsketrio – September

  1. De där serveringsbesticken alltså <3, hade tittat så mycket på dem, men hade inte tid att ta mig till ikea i fredags då de släpptes, och i lördags….redan slut. Så synd…

    Gilla

Lämna en kommentar