Loppisfyndade spetstyger till bröllopet

När vi var på Öland blev det betydligt mindre loppisletande än jag hade trott. Vi var bara där ett par dagar och det var så skönt att mest hänga i stugan och bara göra några små utflykter. En loppis stannade vi till vid i alla fall. Där fyndade jag ett par linneservetter till samlingen och M köpte några böcker.
DSCF5324
Så hittade jag ett par fina spetsgardiner med volang i kanten också för ynka 30 kronor. Perfekt rekvisita till bröllopet. Håller nämligen på att samla på mig diverse vita tyger att dekorera festlokalen med. Så hittade jag ytterligare två spetstyger på loppis här hemmavid i helgen. Ett av dem var riktigt stort och blir perfekt att drapera taket eller en vägg med. Det andra tänkte jag göra ett pyssel av. Mer om det i ett senare inlägg. 

Foto: Hanna

En reaktion till “Loppisfyndade spetstyger till bröllopet

Lämna en kommentar