Loppislördag

Jodå, det blev en ganska lyckad tur bland välgörenhetsbutikerna idag. Kikade in hos Stadsmissionen, Myrorna och Röda korset. Det sistnämnda stället hade halva priset på allt i butiken så där gick det att göra riktiga fynd.
Loppislördag 008
Fem stycken vita linneservetter hittade jag, 35 kronor för allihop var ju ett överkomligt pris. Tänker mig att jag kan samla vidare så att jag får ihop åtminstone åtta. Så länge de är ungefär samma storlek och färg så går de ju fint att kombinera. Men se upp för fläckar är tipset!
Loppislördag 015
Två assietter blev det också. Trots att jag har fått förbud att köpa udda tallrikar av M… Det ryms inte fler i skåpen nu säger han, men jag tänker att vi ju ändå kommer att flytta till större så småningom.  En brunmönstrad och en ljust puderrosa blev det den här gången. Nöjd så!

Foto: Hanna

En reaktion till “Loppislördag

Lämna en kommentar