Triss i juldoft

Jag gör allt jag kan för att försöka hålla mig liiite längre innan jag fullkommligt trillar dit på allt vad julpynt och adventsförberedelser heter. Men det är svårt vill jag påstå, inte minst med tanke på att butiker, tidningar och bloggar redan börjat svämma över med pynt, traditionsenliga julblommor och andra finheter. Fast det kan väl inte skada om jag ger ett tips inför kommande högtid? Inte för att jag vill tjuvstarta eller så, utan snarare för att det vore tråkigt om dessa väldoftande nyheter från Byredo gick er obemärkt förbi. 
Amber Collection är framtagna för den stundande högtiden med de tre dofterna ingefära, kardemumma och saffran. Ett säkert kort för att skapa julstämning där hemma med andra ord. När det väl är dags vill säga… 
Bild: Byredo

2 reaktioner till “Triss i juldoft

Lämna en kommentar